esmaspäev, 1. mai 2017

3 SMUUTI RETSEPTI!

Selles postituses jagan ma teiega oma kolme lemmikut smuutiretsepti. Ma ise pole kunagi smuuti retsepte otsinud, pigem olen lihtsalt katsetanud ja proovinud, kas maitseb, kuid ehk kellegile on sellest postitusest siiski kasu või saab kasvõi mõningaid mõtteid. 

Minu kolm smuutit on kõik eri värvi: roheline, roosa ja lillakas. Mulle meeldivad pigem hapukamad ja külmad smuutid, magusaid smuutisid ma lihtsalt ei suuda üle ühe lonksu juua. Kuna praegu on selline aeg, kus oma aias veel midagi ei kasva ja poes on ka veel küpsenud marjade valik väike siis tuleb kasutada külmutatud marju, mis teevad smuuti mõnusalt külmaks.

Roheline smuuti
Vaja läheb: 
2 peotäit spinatit

1 banaan 
pool pirni

2 kiivit
100-150ml vett
Roosa smuuti
Vaja läheb: 
70g maasikaid
1 kiivi

1 banaan 

Maitsestamata jogurtit

Lilla smuuti
4spl mustikaid

1 banaan
2 spl jõhvikaid
2spl punaseid sõstraid
40g maasikaid
Valmistamisviis on kõigil smuutidel sama - pista kõik toorained  blendrisse ja lase blendril umbes 2 minutit töötada. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar