teisipäev, 16. mai 2017

Emadepäevakook: ŠOKOLAADI KUHUPIIMATORT

Mmm, minu emadepäeva kook tuli küll väga hästi välja. Ma olin juba unustanud kui hästi šokolaadibiskviit ja vaarikad kokku sobidav, tõesti nii hea. Nagu šokolaadimuffinis vaarikad. Seda kooki tegin ma esimest korda ja on juba kindlalt ühtede mu lemmik kookide hulgas (inspiratsiooni sain Siit). Küllaltki lihtne retsept jällegi, väga palju eksmisvõimalust ei ole.


Biskviidi jaoks läheb vaja:

100g võid
3spl suhkrut
75g kakod
1,5tl küpsetuspulbrit
1tl soodat
180g jahu
170ml piima
3 muna (kui on suured munad siis piisab 2st)
1spl vanillisuhkrut

Täidis:
600g lahjat vanillimaitselist kohupiima
400ml vahukoor
250g vaarikaid
3spl suhkrut
1spl vanillisuhkrut

Kaunistamiseks võib kasutada just parasjagu seda, mis kodus on. Mina kaunistasin vaarikate ja Maiuspala kommidega.

Sulata väga kergelt või mikrolaineajhus nii, et või päris ära ei sulaks, vaid muutuks pehmeks. Mikserda või ja suhkrud kergeks vahuks, lisa munad ja mikserda, et tekiks jälle kerge vaht, lisa kakao. Vähenda miksri kiirust ja lisa pool piimast, seejärel pool jahust ja sooda ning küpsetuspulber, mikserda läbi ja lisa ülejäänud piim ja siis jahu. Vala tainas 24cm läbimõõduga koogivormi, küpseta 180-kraadi juures 35minutit.


Kui biskviit on ahjust võetud, lase sellel jahtuda. Kui see on piisavalt jahtunud lõika biskviit kaheks kettaks. Alumisele osale raputa peale vaarikad. Täidise jaoks mikserda vahukoor koos suhkrutega ning seejärel lisa kohupiim ja pikserda korralikult läbi. Pane vaarikate peale täidist siis astea teine ketas peale, Ja kata terve kook pealt ja külgetelt täidisega. Kaunista kook ja lase sellel vähemalt 3h külmkapis seista.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar